Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-11, 17:44   #3
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Min eller max kcal på Ketolysekur? :rolleyes:

500 kalorier forstår du også at ikke er bra over tid. Om du EN dag innimellom spiser lite mat, så er det ingen problem.

Du skal IKKE telle kalorier på ketolysedietten, men du SKAL spise nok mat!

I ketose forbrenner kroppen jevnt hele tiden, og er ikke avhengig av jevnlig matinntak. Noen spiser lite og ofte, andre spiser mye og sjeldent, dette finner du utav etterhvert.

Les litt mer i boka, det skal stå en del om dette der.

Ikke spis syltetøy på ketolyse - ihvertfall ikke de første ukene. Du kan lage syltetøy selv med bær, sukrin/natree og røre. Til og med lett-syltetøyene i butikken er tilsatt sukker.

Jeg ville satt meg godt inn i ketolyse-dietten gjennom boka, og følg rådene som gis.
Har du holdt på i flere måneder uten og gå ned i vekt, lag en tråd så kan vi se på hva du spiser. Men som sagt, boka skal være mer enn god nok informasjon for å gjøre dette riktig første gang, man trenger kanskje bare av og til og lese den på nytt

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat