Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-11, 16:58   #10824
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Noen som vet hvor lenge man må ligge på sykehuset etter ryggmargsprøve og biopsi av muskel?
Minsten min skal innlegges på mandag, men det står ikke noe hvor langt sykehusopphold det er snakk om.

Ca 2 timer, tenker jeg!
Kanskje 4 om de er strenge! Om de forventer noe mer, over natten! Ingen av inngrepene er jo noen store greier. Trodde faktisk det kun var dag- inngrep nå for tiden. Man får jo bare være en natt om fjerner livmoren, liksom!

Tidligere måtte man holde senge lenge(24timer +) etter en ryggmargsprøve, nå er det kun noen timer. Vil uansett ikke anbefale å gå rett på jobb eller bedrive fysisk aktivitet resten av dagen. Den hodepinen man kan få av trykkfallet i spinalkanalen forsvinner ikke med det første og er ikke god!