Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-11, 16:03   #110
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kari J. - Lavkarbo er bortkastet

Opprinnelig lagt inn av Fibolina, her.

JEg forstår godt at det må være utrolig provoserende.
For å løfte det litt opp over individnivå, så gjelder denne problemstillingen de aller færreste av oss overvektige. De fleste av oss kjenner veldig mange som spiser sunnere, trener mer og er tynnere av den grunn.

Litt usikker på hva du mener her - men jeg har selv erfaring med og spise "sunt" (da ikke lavkarbo) og trene svært mye i et års tid uten at jeg gikk ned et gram i fettmasse.
Vi er ikke alle like, og jeg kjenner mange småtjukke som er i ekstremt god form og som spiser fornuftig

For MEG ble lavkarbo som en åpenbaring, siden det er litt trist når man i en alder av 38 jobber rævva av seg til punkt og prikke kostholdsmessig og treningsmessig uten at man blir noe slankere av det!

Ta med at jeg tidligere har gått ned mye på lavkalori-kurer, men nå sa kroppen at nok var nok... ingen mer sultekurer på meg nei!

Smjg: Du er IKKE alene om å ha det slik! Om andre da velger og tro at det ikke stemmer det du sier, som "du har nok ikke trent SÅ hardt eller SÅ mye, og du har sikkert ikke fått med deg ALT du har spist..." er deres problem, men ikke gjør det da til en sannhet at "sunn kost" og trening = slank og frisk så lenge det finnes unntak fra "regelen".

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat