|
Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med
Først: velkommen til alle dere nye som vil være med! Heng dere på, dette klarer vi sammen!
Lindemor: herregud, du er så utrolig flink!!! Vær stolt av deg selv!!
jenta26: 600gram er faktisk perfekt, det anbefales ikke å gå ned mer enn ca 600 gram i uka. Noen ganger vil man gå ned mer, andre ganger mindre. Men nedgang er nedgang, det er 600gram MINDRE! Hvis du trener må du huske på at muskler veier de også, hvis du ikke trener kan det også være en grunn til at vekta ikke går like fort som Lindemor sin. Hun trener jo flere timer om dagen!
Min vekt står stille,eller jeg var nede på 83.9 eller noe. Så i teorien er jeg ned 300gram. Fornøyd med det, selv om jeg merker at jeg ikke bryr meg så mye! Det er faktisk deilig å være over den perioden hvor jeg veier meg hver dag og lar humøret bestemmes av vekten!
jeg har greid mye og jeg trives slik, så jeg har ikke samme behovet for å veie meg lenger. Jeg vet ting går nedover, sakte men sikkert.
Jeg har heller ingen store forventninger til å gå ned fort, siden jeg har moderert min lavkarbo en del. Jeg tillater flere karbohydrater nå, enn jeg gjorde i starten. Men fortsatt ikke pasta, brød, poteter osv. Men det hender at jeg spiser et knekkebrød med masse pålegg på jobben, eller får i meg en potet fordi det er en del av maten jeg spiser (f.eks lapskaus osv).
Ahh livet er herlig
|