|
Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...
Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.
Haha, jaja da har jeg hørt det og! Ja, flekkefjord er en fin by
Er bare litt overrasket jeg, har sett deg flere ganger på forumet, men aldri sett hvor du kommer fra :P
Går Flekkefjord VGS nå jeg 
Hørt hva? At Egersund lukter vondt? Egersund lukter vondt på grunn av sildoljefabrikken. Så når vinden blåser mot byen (som ikke er så sjeldent) så lukter det forferdelig vondt i sentrum.
Jeg er også litt overrasket. Jeg har sett at du har skrevet sørlandet, og tenkte at det var sikkert Kristiansand.
Hvis du har Nils Kjell som lærer, hør etter på hva han sier og forvent morsomme utsagn. Han sier så fantastisk mye morsomt. Av en eller annen grunn var det bare jeg og han jeg delte pult med som fikk med seg alt det morsomme Nils Kjell sa. Vi holdt på å le oss ihjel minst en gang i timen mens resten av klassen var dønn alvorlige. Hvorfor var det bare vi som reagerte da Nils Kjell sier "Nå skal vi lære om magnetfelt, så dere må være gode med høyrehånda fremover. Det blir en del vridninger og slikt." 
Opprinnelig lagt inn av MieMari, her.
Artig Kjæresten min kommer også fra det området Er så gøy når man finner "kjente" fjes.
Hvor stort område snakker vi om? Lund kommune, Dalane-regionen, Lister-regionen, sør-vest-Norge? Noen jeg kjenner kanskje?