Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-11, 21:40   #43
lizliz
Medlem

Medlem siden: Aug 2011
lizliz er ny på veien

Sv: Burde nybegynnertråden være "mandatory" før man får tilgang til forumet?

Jeg har også tro på en godt synlig FAQ, hadde vært fint om det hadde vært en egen nybegynneremne.. på samme måte som det er en overskrift som heter " generell lavkarbo" "oppskrifter" "spørsmål og svar" kanskje en " ofte stilte spørsmål"

En annen ting, er at søkefunksjonen er ganske lite synlig, og tror mange glemmer å se etter den når de holder på her inne.
Jeg har dog også startet noen tråder der " dumme" spm blir stilt, men dette kun fordi jeg ikke har funnet det når jeg har søkt, Ofte får man svaret : om du ser lenger ned finnes det flere tråder med samme tema.. Dette er jo flott, men finnes det en måte å få se disse trådene før man oppretter en egen tråd? noe som er lett synlig og lett og bruke? så slipper man å starte en helt ny tråd ( jeg har da søkt meg ihjel for å finne svar )

Jeg er kanskje ikke verdens mest erfarne forumbruker, men ser at mange glemmer å søke i det heletatt..

OG det vil alltid være noen som ikke gidder ta seg bryet med å søke, og dermed bare lager tråder i hytt og pine for å få svarene sine.. Det er dumt, men sånn vil det nok alltid være fordi folk er late

Sist men ikke minst kunne det vært en ide og hatt en egen tråd eller et tema hvor folk fikk hjelp med menyene sine? Så kan de som har lyst gå inn der og se og alle andre tråder som blir opprettet kan bli flyttet til dette temaet? For forumet nå ser mest ut som " hjeeelp jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg går ikke ned i vekt, kan du se på menyen min ? " ..

Også er det sykt mange oppstarter tråder også.. Jeg er en typisk neat freak, så jeg synes fort det blir rotete.. Men ettersom det startes nye tråder hver mnd for de som vil gå ned sammen, så kunne det kanskje vært en ide og samlet disse og? For et ryddigere og koseligere forum

Lang post, jeg hadde visst litt og si

lizliz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat