Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-11, 19:03   #98
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kari J. - Lavkarbo er bortkastet

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Nå er det vel ingen som har sagt at ikke en kostholdsomlegging ikke er en stor forbedring kontra å ikke gjøre noe som helst? Du trener Yoga innimellom og virker da som at du trives med det? Pluss at du går mye og da får du jo opp pulsen. Så du mosjonerer Det er ikke sikkert man trenger å trene så ille mye når man er 30, men man skal(kan) tross alt bli 70-80-90, da

Føler ikke at godene man får av å få opp pulsen noen ganger i uka kan diskuteres egentlig. De er vel opplest og vedtatt med gjentatte studier..

Nei, for all del, tolket det ikke sånn, og jeg er muligens til og med mer aktiv en enkelte andre, for alt jeg vet. Jeg ville vel egentlig bare for min egen del få fram at kostholdsomleggingen i seg selv var en såpass gigantisk forbedring for meg at den, i motsetning av hva Kari Jaquesson f.eks uttaler, er alt annet enn bortkastet.
Trening er jo supert, selv om man aldri finner meg i et treningsstudio, så skal jeg aldri komme å si annet. Og jeg går så det ryker av meg, for jeg har bodd så lenge i denne byen at jeg har sett alt før.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat