Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-11, 18:51   #97
Peppa Gris
Seniormedlem

Peppa Gris sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Kari J. - Lavkarbo er bortkastet

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Nå er det vel ingen som har sagt at ikke en kostholdsomlegging ikke er en stor forbedring kontra å ikke gjøre noe som helst? Du trener Yoga innimellom og virker da som at du trives med det? Pluss at du går mye og da får du jo opp pulsen. Så du mosjonerer Det er ikke sikkert man trenger å trene så ille mye når man er 30, men man skal(kan) tross alt bli 70-80-90, da

Føler ikke at godene man får av å få opp pulsen noen ganger i uka kan diskuteres egentlig. De er vel opplest og vedtatt med gjentatte studier..

Som jeg skulle sagt det selv.

Jeg tror noen forbinder trening med hardt slit, og det er det nok også for enkelte. Det blir jo hva man gjør det til. Jeg snakker om å bevege seg mer. Selv de sykeste pasientene vi får inn blir oppfordret til å bevege seg mer da det fremmer helse. Klarer/orker man ikke trene er det mange andre muligheter til økt fysisk aktivitet. Alle monner drar, selv enkle øvelser.