Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-11, 18:49   #4435
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hei på dere! Da er det blitt ro i trønderheimen også. Misunner deg virkelig julevaskeånden Maria. Jeg er strålende fornøyd om jeg har det ryddig jeg. Vasket jo gulvene grundig i helga, men ser allerede nå støvlaget legge seg Heldigvis har gulv jeg kan bruke tørrmopp på, som tar med seg ganske mye. Jeg tenker nesten hver dag at jeg skulle tatt et tak, en vegg om ikke annet. Og så tenker jeg...i morgen, i morgen er en fin dag å gjøre det på. Og så kommer morgendagen trenger jeg si mer??

Tusen takk for lunsjmattips forleden dag. Jeg laget meg en omelett med bacon, ost, blomkål og aspargesbiter. Tror ikke jeg har spist omelett med grønnsaker i siden jeg starta på Bentepakka, og det var veldig godt. Var ikke spesielt sulten på morgenen, så jeg tok et par biter bare. Resten ble til lunsj på jobb. Gjorde det samme i dag, men da var jeg litt mer sulten og spiste et lite knekkebrød med ost på. Er litt slappis i hodet, litt sånn ubehagelig hodepine, så jeg undrer meg om jeg er på vei ned/inn i ketose igjen.

Jeg har vært veldig flink å skjemme bort mannen min; han var mye flinkere til å hjelpe til hjemme før da ungene bodde hjemme. Nå...joda han tar tak når han får beskjed, men det kan være det utsettes til "etterpå" da. Men, så gjør han mye annet som jeg ikke trenger å tenke på i det hele tatt, snømåking, få avgårde søppel, ordne med ved, bære veden inn, all rydde/arbeid ute osv. Det setter jeg veldig stor pris på kan dere tro

Det er stive priser på Plaza Bente, fryktelig stive priser. Thon har et par hotell i nærheten (ca samme avstand som til Plaza), og det koster pr nå kr 740,- pr natt. Det går greit å rusle hvis vi blir flere. Alternativt koster det ikke all verden med en taxi heller.

Prutti:
du holder deg unna den bollen du tenker jeg. Den smaker ikke godt en gang. Klebbig, sånn ekkel melete smak. Og så legger den seg som en vond klump i magen, som når den går gjennom tarmsystemet ditt river med seg tarmtotter og det som verre er. Du får magetrøbbel i flere dager etterpå, smerter, ubehag, kvalme - ja du vet. Så hold deg unna den bollen du.

Svar med sitat