Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-11, 18:47   #96
Peppa Gris
Seniormedlem

Peppa Gris sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Kari J. - Lavkarbo er bortkastet

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Å legge seg opp i andres saker, er hva jeg mener, er unødig synsing. Og til den som mener at noen går på lavkarbo for å slippe å trene tror jeg det er misforstått. Man begynner ikke på lavkarbo for å slippe unna noe men for å oppnå vektnedgang. Trening har dessuten mindre å si for vekten enn kosten. Og det er et faktum ,så hvorfor vri på det? La folk få være så late de vil. De fortjener respekt for sitt valg uansett hva det er.

Det ville blitt et trist forum om man ikke skulle kunne diskutere ting

Jeg kjenner en del mennesker som selv sier de går på lavkarbo for å slippe å trene. Jeg velger å tro dem.

Uansett hvordan man vrir og vender på det er det å bevege seg mer en hva de fleste gjør både sunt og positivt for vektnedgang, og det har abselutt helsemessige fordeler.