Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-11, 18:34   #95
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Kari J. - Lavkarbo er bortkastet

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Når friske mennekser som ønsker å gå ned i vekt ikke går en liten tur engang ala dagen tror jeg nok at lavkarbo er valgt på grunn av quick-fix-tankegangen.

Mitt personlige mening er at de fleste (selvfølgelig ikke alle) mennesker har godt av litt mer bevegelse og litt mindre karbohydrater.

Ser heller ikke problemet med å ville ned i vekt uten å, uansett grunn, trene.

Innbiller meg at det vil være enklere og mer motiverende å bevege seg mer/trene når man først har gått ned litt.
Alt man gjør for helsa er et pluss, vil man sitte på sofaen og spise seg slankere er da det mange ganger bedre enn å sitte i sofaen og spise seg større

Jeg SER ikke syk ut (mer riktig å si SÅ ikke syk ut nå kanskje ), burde jeg da opplyse folk rundt meg at jeg ikke KAN trene pga helsa, så jeg ikke risikerer å bli stemplet som lat?

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat