Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-11, 18:26   #94
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Kari J. - Lavkarbo er bortkastet

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg skal ikke si noe særlig om trening, men for min egen del forbedret jeg helsen 100% da jeg la om kostholdet, ettersom jeg i grunn ikke har trent noe (med mindre gåing og litt sporadisk yoga kan kalles trening) verken før eller etter. Men det er ikke det samme som å si at trening ikke er bra (enn om vi kanskje har forskjellige syn på hva trening skal være), men kostholdsomlegging er uansett en stor forbedreing kontra det å ikke endre noen av delene.

Nå er det vel ingen som har sagt at ikke en kostholdsomlegging ikke er en stor forbedring kontra å ikke gjøre noe som helst? Du trener Yoga innimellom og virker da som at du trives med det? Pluss at du går mye og da får du jo opp pulsen. Så du mosjonerer Det er ikke sikkert man trenger å trene så ille mye når man er 30, men man skal(kan) tross alt bli 70-80-90, da

Føler ikke at godene man får av å få opp pulsen noen ganger i uka kan diskuteres egentlig. De er vel opplest og vedtatt med gjentatte studier..