Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-11, 16:43   #87
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Kari J. - Lavkarbo er bortkastet

Velvelvel. Når jeg ikke er gravid, sur og lat, så trener jeg faktisk GANSKE mye. Og da mener jeg ganske mye. Vi snakker timesvis hver eneste dag.

Jeg er i utgangspunktet noe lubben.

Og når jeg sier dette til mennesker som ikke helt kjenner meg eller min situasjon, så ser de opp og ned på meg og tenker "no way". Litt provoserende å bli bedt om å bevege seg mer når man allerede faktisk er ett av de mest aktive menneskene man selv kjenner? Når man allerede er ett av de menneskene som er mest opptatt av helse, trening og kosthold i veldig periferi bekjentskapskrets? Når man allerede vet så mye om helse, trening og kosthold og rådgiver andre mennesker i overvektssituasjoner? Ja, det er litt provoserende. NEI vent, det er VELDIG provoserende. Fat people can also move.

Heldigvis anser jeg at jeg vet så mye om helse, trening, kosthold, overvekt, livsstil og kroppers individuelle forskjeller at jeg forstår at det er mye mer bak en sunn livsstil og sunn helse enn bare "spis mindre, bevege deg mer, nei takk og ræva i gir - din feiting"

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat