Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-11, 16:15   #1
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Bursdagsmat? Forslag?

Min datter skal feire bursdag snart, og jeg sliter med å finne på noe godt og enkelt å severe... Vi skal ha to selskap. Den ene dagen blir det barnebursdag, men det kan jo hende at foreldrene blir igjen...

Men den andre dagen blir det familiebursdag, og da er det to i familien som går på lavkarbo kur, og jeg selv lever ketogent fortiden... Jeg kan derfor ikke servere det jeg pleier, dvs pølse i brød, hehe... (ikke så avansert mat på disse barnebursdagene her i huset skjønner dere . Jeg tenker å lage en salat, men syns selv det kanskje blir litt kjedelig til bursdag å være?

Håper noen har tips til meg!