Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-11, 12:45   #8
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: kan noen se på dette? gi meg innspill

Opprinnelig lagt inn av jenta26, her.

ja forsto det, var ikke meningen å virke frekk altså, eneste nøttene jeg liker er cashewnøtter, kan ikke fordra andre nøtter hehe

Har du prøvd macedemianøtter? Jeg likte også cashew best. Men det var før...

Om du spiser helt kornfritt så er det å variere frø og nøtter ganske vesentlig siden det er her en av de store kildene til magnesium er. Hvis ikke bør du iallfall vurdere magnesiumtilskudd.

http://www.vaughns-1-pagers.com/food...sium-foods.htm Her er en sammenlikning. Du ser at på lavkarbo kutter man en del store kilder tili magnesium og det er i all hovedsa enkelte grønnsaker, fisk og nøtter igjen...