Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-11, 22:48   #4422
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

På jobben er det helt dritt for å si det mildt. Føler meg fullstendig frosset ut etter at jeg tok opp disse tingene. Orker hverken å snakke om det eller tenke på det Hvis det ikke bedrer seg snart, vurderer jeg sterkt å gå og få en sykemelding en periode....

Få deg hjelp!! Enten av de andre som var helt enig med deg når dette startet eller av foreningen. Sender varme tanker og stor klem, skal heie på deg jeg - som dere gjorde med meg på søndagen. Tenk at du har oss i lommen, kun noen tastetrykk unna veit du. Oki?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Hva som skal til for at jeg skal være sikker? Elementært Ms Nok: at folk kommer og at det blir treff

Åh - jeg ramlet litt ned i den litt naive opptimistfellen igjen jeg. Var liksom helt sikker på at det ble noe av. At vi hadde bestemt oss ferdig på et vis. Tenkte bare om meg selv, at hvis vi ikke sier en tid og et sted så oppleves avtalen som en smule "ullen" og da er det fort gjort å finne på noe annet fordi vi ikke vet hvor moro vi vil få det.
Får se om vi får inn noen flere forslag, inntil da foreslårjeg vann & brød, kl 17.
Åkke som.

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat