|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.
19 vinduer? Gosj! Men da må jo det være superbillig med den prisen? Vet de liksom at de ikke kommer til å rekke opp - eller kan de doble prisen da?
Hvordan går det på jobben forresten?
De kom og så da de vasket her sist - og da flyttet jeg og bestilte både til huset jeg flyttet ut av og huset jeg flyttet inn i. Det huset jeg flyttet inn i så helt jævlig ut så alt måtte vaskes, men folkene jeg kjøpte av er nå mine nærmeste naboer, de har bygd hus på en del av tomta som var til dette huset en gang i tiden, så jeg gadd ikke krangle med dem om husvask. Og de er faktisk veldig trivelige naboer da. Da jeg ba om tilbud sa jeg at jeg ville vurdere å bruke dem flere ganger hvis jeg fikk en god pris. De har jo skikkelig utstyr med lange skaft som kan dras ut - det blir jo ikke perfekt vasket på den måten, men uansett bedre enn jeg greier selv ved å gå til anskaffelse at et ti meter langt skaft....
På jobben er det helt dritt for å si det mildt. Føler meg fullstendig frosset ut etter at jeg tok opp disse tingene. Orker hverken å snakke om det eller tenke på det Hvis det ikke bedrer seg snart, vurderer jeg sterkt å gå og få en sykemelding en periode....
|