Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-11, 21:32   #7
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Burde nybegynnertråden være "mandatory" før man får tilgang til forumet?

Hei,
He, he… hadde man fått folk til å lese seg opp på lavkarbo før de endret kostholdet så hadde det vært ideelt.
Nybegynnertråden er jo ett resultat av alle de ”teite” nybegynnerspørsmålene som x-antall hundre ganger. En blir jo drittlei av å skrive det samme om igjen og om igjen…
Planen var å oppdatere tråden hvert halvoår men i vår/sommer gadd jeg ikke å ta en revisjon på innholdet. Jeg pleier ikke å være aktiv på forumet fra slutten av desember og lant uti mars da jeg er drittlei alle de banale nybeynnerspørsmåle som blir etterfulgt av suttretråder når de ikke har gått ned 20 kg på 5 minutter.
Hadde tenkt å lage en egen tråd på medlemsdelen av forumet for å høre om det er noe jeg bør sløyfe og eventuellt noe jeg bør legge til i nybegynner tråden. Sel om jeg spiser ketogent så har jeg prøvd å gjøre den så retningsnøytral som mulig, liker ikke å tre noen foslag nedover hodene på folk – de får gjøre seg opp en mening selv om hva de vil trives med.
Det er jo kjekt å henvise til den tråden for nybegynnere, eller klippe&lime fra tråden dersom noen spørsmål kommer opp.
Jeg er litt oppgitt over at det er så mange som hiver seg ut på lavkarbo uten å ha peiling på hva de gir seg ut på det er jo bl.a. de vi nå har hørt om i avisene i det siste…
Jeg leste meg opp her på forumet og x-antall bøker i et halvt år før jeg følte at jeg hadde tilegnet meg nok kunnskap til å hive meg ut i det. Jeg har opplev å få mange sure kommentarer når jeg anbefaler folk å følge en bestemt retning til å begynne med og lese minst ett par bøker…

Vel, vel nok om det – rusler ut på kjøkkenet for å tilberede kveldsmat – rømmesurret bacon, er det ikke det vi pleier å spise frokost, middag og kvelds…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat