Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-11, 21:29   #4415
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Da har jeg vært og fått svingt litt på meg.

Jeg er framdeles litt usikker på om sønnen skal være hos meg den helgen, så da må jeg ta han med, og i så fall reiser vi fredag, så vi kan gå i teater eller noe slikt fredag kveld. Hvis han ikke skal være med, reiser jeg nok lørdag morgen, shopper litt på dagen og treffer dere kl. 17. men jeg har satt av helgen altså, det skal være noe EKSTREMT viktig som kommer opp (- eventuelt at mange av dere ikke dukker opp) for at jeg skal endre på det.

Jeg har 19 vinduer i huset, Nysgjerrig nok, og så er mange av vinduene igjen delt opp i 4 eller 6 vindusflater. Men problemet er at det er så høyt at en må ha spesialutstyr for å komme til. Siden jeg har skiftet ut vinduene nå ett etter ett, har jeg ikke giddet å vaske dem siden jeg hadde det firmaet til å vaske da jeg flyttet inn for snart ett år siden..... ja, ille vet det.....Ja, er ikke så dyrt det der å få vasket vinduer, firmaet heter Elite vinduspuss, har brukt dem tidligere i forbindelse med flytting osv. De har folk gående rundt i ulike områder og vasker vinduer, du kan jo ringe og be dem komme og se og gi deg en pris, får ofte bedre pris om man tar det fast hver 3. ellr 4. måned.

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat