Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-11, 20:36   #60
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Kari J. - Lavkarbo er bortkastet

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Så hva spiser Kari J, da? Er det så langt fra det vi spiser? Spiser hun så masse brød, ris, pasta og pizza som folk flest så tynn som hun er?
Tipper hun følger Fedon,jeg.

Synes ikke KJ er så tynn jeg, synes heller ikke hun har en så flott figur som hennes treningsregime burde tilsi. Ok må bare innrømme at dama byr meg i mot, hadde hun nå bare hatt anstendighet nok til å sette seg inn i hva vårt kosthold er og en normal språkbruk når hun argumenterer. Men neida, dama skal være så himla hipp, kul og trendy for da tror hun at hun når ut til flest mulig også blir det bare skivebom.

Egentlig så er hun ikke verdt en tanke, men kanskje jeg forbrant en kalori ekstra ved å fyre meg opp

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat