|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Nysgjerrig: jeg mistenker deg for å ha høstferie; luksus spør du meg.
Høstferie du liksom! Pøsj. Jeg er en sånn work-aholic (som Bente og deg kanskje?). Her går det unna, som alltid - også slenger jeg innom hytta når arbeidsdagen gir rom for det, eller henter meg inn med en tur i skogen. Har ikke fått jaktet (som er "høst-syssel" nr 1 på tre år nå )
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Så koselig at du er tilbake Nysgjerrig; Jeg er veldig spent på å møte deg (og de andre ja!). Brukt Joharis vindu.. Et par andre faglige ting også... Hvem er du? hva er du? Hvordan er du? Jeps; gleder-gleder-gleder meg.
Og det er vel svar på det du spurte om? Jeg har ikke bestilt billetter ennå; venter til det er sikkert. Overnatting ordner jeg etterpå; tar inn på hotell tenker jeg. Har et par bonusnetter tilgode som kan brukes, så det blir ikke noe problem. Hele helga er satt av, men jeg ser fortsatt for meg å være med fra lørdag - søndag. .
I'm back ja, - og nesten tilbake i gjenge.. Har vært litt fraværende på mange måter i det siste, som jeg sa tidligere så savner jeg A4 livet mitt. Det er jo en slags luksus det også, hvis du forstår.
Hvem jeg er finner du jo ut snart, hva jeg er.... Tja, sikkert en avart av dere andre, på samme måte som dere er en bukett med varianter.
JoHari "møtte" jeg når jeg studerte litt ped og igjen når jeg studerte litt coaching. Så vet du det. (Like nysgjerrig som meg du nå da, - og jeg har tatt "navnet") Thihi!
Men du? Hva venter du / dere på da? Det er jo sikkert vel??? Hvis dere ikke booker så kommer det garantert noe i veien vet du, travle tider rundt jul. Jeg vil at når dere får tilbud om noe annet så skal dere si at dere er opptatt, - og ikke at vi skal "dumpe" hverandre her inne fordi det liksom har dukket opp noe annet. For det gjør det jpo hvis vi ikke bestemmer oss.
Ha - der fikk dere den, hønepøner.
You see??

|