Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-11, 17:56   #4409
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Jeg ringte og bestilte vindusvask utvendig i dag jeg, bestilte abonement, slik at de kommer og vasker vinduene hver 4. måned, og trengs det oftere kan jeg bare ringe og be dem komme. Så slipper jeg tenke mer på utvendig vindusvask, en stressfaktor mindre for 1650 kr i året

Nå har jeg akkurat hatt meg et langt bad og skal spise litt før jeg drar på dansetrening. Snakkes senere i kveld

Hvor mange vinduer har du da Bente? Synes det var billig jeg; er det privat eller firma da? Finnes det her også tror du? Jeg kjente at jeg fikk litt lyst på en vindusvask liksom...

Kom meg hjem fra jobb nå, alt for sent; men gud så mye artigere det er der når ting har ordnet seg litt. I dag MÅ jeg se å få bakt de knekkebrødene altså, har utsatt det alt for lenge og begynner å bli lei av å mumse pålegg igjen. Driver å lurer på å lage sånne karameller også.... Så så himla gode ut, og det er ikke lenge til jeg får sånn å-gud-nå-trenger-jeg-sukker-og-det-litt-brennkvikt-uke.

Glemte å fortele dere at jeg tok overdose på cocosa her en dag forrige uke. Du godeste min altså. Har jo innarbeidet vanen om å ta en drøy skje i kaffen - også ble det litt mye kaffe. Vips så har jeg fått i meg 6-7 store skjeer. Det var mere enn hva kroppen min satte pris på gitt. Så nå har jeg tatt en liten pause for å kunne starte opp igjen i dag.

Hva gjør damene i dag da?

Klem-klem!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat