|
Sv: Den store felles ED-tråden
Hei folkens
Merker at jeg savner Eurodiet fase 1... sammensetningen i produktene gjorde jo at man ikke var sulten, og ikke hadde søtsug. På fase 2 syntes jeg at man ble mer sulten, ved å spise ett måltid med "vanlig" mat. Også savner jeg selvfølgelig å gå på vekta hver morgen og se et lavere tall...
Til de som ikke synes de går kjapt ned, det er bare å være tålmodig. Noen uker gikk jeg ned null og niks, også plutselig kom det uker hvor det tok HELT av og jeg gikk ned flere kilo på en uke.
Nå er jeg på lavkarbo, men merker at jeg sliter med å planlegge. Holder meg stabilt der jeg var på slutten av ED, men må virkelig skjerpe meg ved å handle riktig, i forkant, og ha en "plan" for uka når det kommer til spising. Derfor det var så greit at det bare var ETT skap jeg skulle forholde meg til, en hylle på kjøkkenet med ED-produkter, og det var det eneste jeg trengte å tenke på, hehe.
Lurer på å vurdere en runde med ED etter jul igjen, bare for å få et ekstra "boost" på vekta. Målet frem til jul er bare å holde meg stabil, og prøve å trene mer. Vil gjerne stabilisere meg der jeg er nå.
Nesten så jeg "savner" den dårlige smaken i munnen når jeg våknet om morgenen på ED, den bekreftet at alt gikk riktig for seg. Hadde aldri trodd jeg skulle si det nå... hehe. Det hender at jeg fremdeles drikker Cappucino shake til frokost, og spiser en ED-bar til lunsj, men jeg synes ikke det funker å kombinere det med lavkarbo, for nå blir jeg SYKT sulten etter å ha inntatt et ED-måltid. Mye enklere når alt man spiser er fra ED, og kroppen venner seg til det lave kaloriinntaket.

|