|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Godmorgen alle sammen - ønsker dere en god dag!
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Ti meter høyt Bente? Trenger ikke vindusvaskefirma da vel? Du trenger lift for å vaske de vinduene . Du får heller komme hit og vaske. Jeg har veranda ved alle vinduene så de er lett tilgjengelig. Og så vasker jeg med salmiakk og vann, det er mer enn godt nok.
Salmiakk og vann er mer enn godt nok - helt enig med det, det bruker jeg også, gammeldags opplært vet du .
Men det var det å komme til da. Dette er et gammelt hus i en enkel form for sveitserstil, så det er kjeller med grunnmuren delvis et stykke over bakken, så er det to etasjer + et loft som går opp i høye gavler med vindu på loftet, og de to hovedetasjene har nesten 3 meter takhøyde innvendig , så hver etasjer er mye høyere enn normalt også.
-Men den fanstastiske luftige romfølelsen takhøyden gir er jo noe av det jeg elsker med huset, så jeg skal vel ikke klage..... Har kjøpt meg en sånn lang stang, men synes det er ett forferdelig styr å få det til! Hmmmm kanskje jeg skal ringe det vinsusvaske firmaet - jeg fikk det gjort av et firma da jeg flyttet inn, for da var det så mye annet at jeg ikke rakk alt - og det kostet jo bare 5-600 kroner, kanskje verdt det
|