Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-11, 23:06   #39
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo/Ketolyse. Hva er forskjellen? Jeg er helt ny på dette området. Anyone?

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Du skal spise mer en 5 gram karbohydrater per dag på ketolysekuren, du skal spise 15 g. De grammene skal ikke komme fra tyggis, men i hovedsak fra grønnsaker og noe meiriprodukter o.l. Det vil si at du skal spise en hel mengde grønnsaker per dag

Hei Pappa Gris... Jeg har skrevet helt feil, jeg mente 20 g karbo... Jeg trodde det var max 20 g karbo... Jeg spiser også grønnsaker som brokkoli, blomkål, sopp, (har spist gulrot, men skal slutte med det nå) og vårløk. Og hvitløk da. Og ofte fløte. Har ikke orket å regne karbo, men prøve å spise lite av det som har det, så da håper jeg at jeg holder meg under 15-20 g.

Takk for svaret forresten