Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-11, 23:00   #37
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo/Ketolyse. Hva er forskjellen? Jeg er helt ny på dette området. Anyone?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Alt som skal i quote-rammen (der det blir grønn bakgrunn så du ser hva som er sitert, starter med klammeparenteser [] og slutter med de samme []. Forskjellen er innholdet. Start på en quote-del har quote inni klammene, mens slutten har en / foran quote, altså /quote. Trykk quote fra et innlegg så skal du se dette i feltet du skriver svaret eller kommentaren. For å dele opp må du bare sørge for at det står en klammeparantes foran og bak det du vil kommentere, med quote i de første klammene og /quote i den siste. Deretter kan du skrive DIN kommentar.

Dette er en test, jeg har bare limt inn starten og slutten av disse quotene...

Håper dette ble forståelig?

Fikk jeg det til?

Hvis du nå klikker "svar" i en tråd, og så bare trykker quote-ikonet øverst, vil du se at du får fram disse to klammene jeg snakker om. Teksten som skal quotes kan du skrive MELLOM disse. Litt trening og utprøving så får du det nok til

Tusen takk for hjelpen