Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-11, 22:15   #24
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Dagbladet i dag

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg har sett på Luksusfellen at enkelte klarer å bruke både syv og åtte tusen på mat på en måned. Vi bruker fem tusen på alt av matvarer og forbruksvarer, på oss tre, i månedene hvor vi har "god råd". Så da konkluderer jeg med at lavkarbo er sinnsykt mye billigere enn høykarbo. Kunne blitt journalist, jeg.

Ja... for å journalist det trenger man bare å vite at kildesjekking tar mer tid enn det er verdt.

Jeg tror det er riktig jeg at lavkarbo ikke er dyrere - om man
1) Ikke havner i "erstatningsmatfella" (lavkarbobrød, lavkarbosjokolade, lavkarbopizza, atkinsbarer, lavkarbospaghetti o.l. ... ).
Apropos lavkarbopasta så debunket Jimmy Moore (fra livi'n la vida low carb) at den var lav GI... han hadde samsvarende stigning på lavkarbopasta som på alminnelig...
2) Lager mat fra bunnen av.

Jeg tror også et høykarbokosthold laget fra bunnen av er billigere enn et "vanlig kosthold".