Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-11, 17:55   #4399
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Heia Alt fint her i Pruttigården. Kommet på plass og har endelig litt vett til å slappe av. Fredag var fin med masse pappa-tid. Vi dro på konsert på kvelden og hadde det koselig. I går var det barnebursdag tett etterfulgt av en annen bursdag av mer voksen art. Koselige timer med tre beste er gull verdt. Dagen i dag er bare daffing. Har ikke tv eller internett,så blir litt amputerte kosestunder. I morgen får jeg kjøleskap, så blir storhandling! Oppstart LK for fullt, umulig uten kjøleskap. Ingen unnskyldning, bare ren fakta.
til dere en søndags ettermiddag

Godt å høre fra deg vennen. Sikker på du har fått det fint i din nye leilighet, nå har du jo øvd deg masse med fiksing hos mamma, og det høres ut som så er kjempeflink med å lage det til fint
Blir bra at du får kjøleskap og kommer i system igjen, ja lavkarbo krever at en kan lage mat hjemme, jeg synes det er ganske stress hver gang jeg må spise ute jeg også, spørre hva som er i, kreve uten ditt og datt og med mer av det og det... At de kikker rart på deg, og at du til syvende og sist får mat du ikke blir mett av.... Jeg krever lavkarbo-retter på menyen på allle kafeer og restauranter!!!!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat