Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-11, 17:49   #4398
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Hm..først nå så jeg at knappen jeg la til manglet; det er den firkanten med fjell og sol på som skulle vært med. Hvis du skal legge opp et bilde fra egen pc, så vet jeg ikke hvordan du gjør det. Rettere sagt husker jeg ikke hvordan det ble gjort. Men har du prøvd knappen for vedlegg (bindersen i øverste rekke)?

Jepp, prøvde det, men fikk det likevel ikke til. Men nå er jeg veeeeeeeldig teit på slikt noe..... Skal vel være glad til at jeg i det hele tatt greier å skrive her inne

Men nå begynner jeg å bli skikkelig middags - sulten også. Hmmmm hva blir det i dag da? Det må bli noe av egg, bacon eller fløte, for det er stort sett det jeg har i skapet, og egg og bacon frister ikke i dag, men jeg greide heller ikke å finne noe fristende mat på nærbutikken i går. -Så i går ble det lavkarbo-brød og gele. I dag blir det kanskje smørgrøt og gele-rester. Hmmm ikke spesielt sunt må jeg si, men har vært litt lei grønnsaker og feite kjøttprodukter. Til uken får det bli bedre, da er sønnen min her også, jeg kjenner at jeg er litt latere med matlagingen når han er hos faren

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat