|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
God morgen (krem formiddag...) til dere vennner. Sov lenge i dag jeg Så synd Sanna at du får slike helger etter hektiste dager. Jeg er likedan, og vet akkurat hvordan det er. Man MÅ en del ting, og vet hva som følger av konsekvenser - som igjen gir mer stress - som igjen.... Ja du vet. Håper medisinen hjelper deg og at du får noe godt ut av helga! Og skulle det bli en dårlig helg lell, så er det i alle fall ryddig, og håper det hjelper på litt jeg.
Unge Maria; så koselig du har det i dag. Den tiden husker jeg, da man plutselig fikk noen timer helt uventet fri. Den sitrende følelsen av å bare nyyyte... Å ikke måtte være noe for noen (selv om jeg regner med mini er hjemme og sover?) en stund. Kos deg godt i slike stunder; de er skjeldne og må tas vare på. Og så fint dere fikk en pratekveld i går; det er fort gjort å ta fram TV/pc eller annet, jeg vet. Vi kjøpte oss spisebord til stua for noen år siden, og vi ble veldig flinke til å spise helgematen der og ikke ved stuebordet/tv'n. Så flyttet ungene ut en etter en, og en kveld fant vi oss ved stuebordet da vi spiste igjen. Vi måtte ta oss på tak, og nå har vi skikkelige koselige stunder ved bordet. Masse lys, kos, litt musikk på i bakgrunnen = kvalitetstid.
Du er flinkis Bente som greier å la være i spise når du har lyst på mat; det betyr at du har jobbet godt med det mentale tenker jeg. Jeg har spist, selv om jeg ikke kjente noen sultfølelse. I går gjorde jeg heller ikke det, og gikk en lang tur "før frokost", hvorpå jeg faktisk kjente at blodsukkeret var lavt da jeg var på retur. Det har jeg ikke kjent på aldri så lenge. Ja, så lenge at jeg ikke husker når liksom. Da jeg i tillegg fikk migrenesymptomer, så bestemte jeg meg for at i dag skulle jeg ikke gjøre den samme feilen. Så nå har jeg spist, og er snart klar for å gå tur i finværet. "betaler" forresten for den halve pizzaen på fredag kveld i dag. Jaggu ble det "kostbart", magesmerter, ubehag og hoven sa du !! Er skikkelig happy for at jeg ikke spiste hele pizzaen jeg.
Nå er jeg snart klar fr å koble på meg headsett og musikk; blir dere med så legger jeg det igjen 
|