Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-11, 10:19   #4390
MariaB
Seniormedlem

Medlem siden: May 2009
MariaB er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God morgen!

Bente: Jeg har også en liten egg pause, plutselig ble det bare nok og da er det nok best å ha en liten pause så jeg ikke får helt avsmak
Sanna: Uff, håper det roer seg i løpet av dagen! Jeg var plaget med mild migrene før (utløst av p-piller), det kan nok ikke sammenlignes med et skikkelig anfall, men de kom typisk i helgene når jeg slappet av..så kjedelig!
Dollsine: Ja, vi ungdommene vet du hehe helgene er fullt opp av mann og barn rett og slett!

I går hadde jeg en slik en dag at der jeg var skikkelig sliten og lei, og da ungene var i seng, ja så var det HELT fantastisk! Tok meg en liten boks øl, og ble skikkelig brisen
Entrecoten ble foresten veldig god! Hadde ikke ingrediensene til marinade, så gnidde den inn med salt og pepper, og lot den hvile med en klatt kryddersmør oppå seg da den var ferdig. NAIS! Min kjære ble veldig imponert Vi hadde en veldig koselig kveld der vi faktisk satt og pratet i stede for å sitte foran TV og data, kvalitet!

Nå har sambo tatt med seg eldstemann på en kjøretur og blir nok borte noen timer, så jeg nyter en stille stund med data og kaffe!

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat