Ja, da er jeg her igjen! Har kikket litt rundt i forumet, og bestemt meg for å kutte ut tyggegummien min. I et par uker nå har jeg nemlig vært "flink" til å tygge sukkerfri tyggegummi. (exstra) Tenkte jo ikke på at det ikke kunne være bra...... Så det gjør jeg ikke mer I dag kan jeg virkelig ikke si hva jeg har spist, for det er ikke noe særlig til liste akkurat.... Har vært en sånn dag. Men jeg er ikke sulten, og skal opp på trim maskina mi nå. Ungene har lagt seg, men det er snø ute så jeg holder meg inne jeg. Har en sånn "gå med bein og armer" maskin fra en gammel tv-shop. Fikk den av en nabo en gang, og bruker den når jeg ikke er ute å går. Det er så mange flinke folk her inne, så jeg blir skikkelig inspirert til stå på! Ble veldig fristet av prinsessebrødet da! Men er redd at hvis jeg begynner med brød sklir det helt ut her Min kjære mann kjøpte med en sånn liten Atkinssjokolade til meg i helga. Det var farlig det!! Nammmmm.........Bra han kjøpte bare en! Han synes litt synd på meg fordi jeg har begynt å drømme om snickers om natta! Enda jeg egentlig ikke liker snickers Snakkes!