Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-11, 23:01   #4385
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Middagen etter vaskinga ble en ostepizza; mye bedre med ostebunn enn med hvete. Smaken oppå var ikke det samme da. Bente: blir bunnen fra Lavkarbohuset sprø? Tenker å snart prøve den nå

Ellers er det stille her inne da?

Ja veldig stille her inne. Jeg vet ikke om jeg vil si at bunnen blir direkte sprø, men den blir sprø nok til å spises med hånd, om du skjønner hva jeg mener. Jeg serverte den jo til datteren min her om dagen, og hun sa hun ville ikke tenkt over at det var noe spesielt med deigen om jeg ikke hadde sagt den var lavkarbo. -Men som hun også sa, så blir det jo ikke akkurat som italiensk pizza bunn da...

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Alle Sunkostbutikkene har dette brødet nå.
Og en får rabatt på 10 brød der også.

Oi, sier du det, det var jeg ikke klar over. Jeg som akkurat bestilte 10 brød....jaja, da kunne jeg egentlig spart 100kr i frakt da Må ta meg en tur på en litt mer velassosiert helsekost butikk en dag altså og hamstre litt mer uvanlige ting..... Har en helsekost butikk i gangavstand fra der jeg bor, så da blir det ofte til at jeg går der, de har jo cocosa, kokosmel og mandelmel som er det jeg bruker mest av, men det er en liten butikk og ikke det største utvalget

Det ser ikke ut til at så mange har tenkt å besøke oss her inne i helga altså. Nå tror jeg at jeg skal avslutte for kvelden jeg også. Har lest en del både i bok og på nettet i dag, så kjenner at øynene er litt tunge.
Natti skjønne damer

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat