Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-11, 18:10   #4378
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Så deilig å høre at du har hatt en god dag, Dollsine!
Det er litt regntungt her i Stavanger, så jeg har bare vært en liten tur ute. Var på postkontoret, og så måtte jeg innom elkjøp å kjøpe ny badevekt. Da jeg vasket badet her om dagen oppdaget jeg at undersiden avvakten var brun, noe lekkasje fra batteriene, jeg prøvde å skifte batterier, men fikk den ikke til å virke igjen. Så i dag kjøpte jeg ny, greit å ha til veiedag mandag.... Nå er det jo alltid litt forskjell på vekter da, så jeg aner jo ikke hvordan denne er i forhold til den gamle, men men, det endelige målet mitt er jo uansett en bukse uten stretch, så den kan ikke lyve samme hva vekta sier

Tror du det er mulig å bytte ut soyamel med mandelmel eller mel av frø i den oppskriften du linket, Dollsine? Jeg greier bare ikke smaken på soyamel altså, rører det overhodet ikke. Har tenkt litt på å prøve meg litt på oppskrifter med blandinger av glutenmel, frø og nøtter etter hvert når jeg går over på vedlikehold og skal ha litt flere kh. Men ikke soya absolutt ikke soya...da greier jeg meg heller uten

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat