Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-11, 17:57   #4377
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hei Bentevenn. Jeg er her vet du. Måtte jo innom for å farge noe av lerretet mitt med dere også. Jeg har hatt en super dag hittil; og enda er det mange timer igjen. Har vært ute og gått en lang tur i høstlufta. Det er bare såååå deilig. Så har jeg vært og handlet, møtt datteren min og ruslet litt i butikker sammen med henne. Nå er jeg hjemme igjen, har spist litt og er klar for lørdagskvelden. Så bra du fant ut at det brødet Bente. Jeg kom over denne oppskriften forleden dag, og tenkte på deg: Knutteloff. Jeg har hoppet litt i tråden og den var best fersk.

Jeg stikker innom deg når entrecoten er ferdig jeg Maria; har faktisk ikke noe på menyen i kveld. Regner med det er ok?

Hvordan går det med deg Prutti; er du på nett snart? Og Piken: du er vel bare hos kjæresten i helga. Han har i hvertfall ikke nett Nysgjerrig: jeg mistenker deg for å ha høstferie; luksus spør du meg. Foksy...ja? Lille venn er innom, godt å tenke på. Sanna driver å viser fram huset sitt; en dag kommer rette person - jeg er helt sikker!

Svar med sitat