|
Sv: Den store felles ED-tråden
Her var det stille, gitt...
Da er min andre lørdag på Eurodiett kommet, og jeg synes fortsatt det går veldig greit Skal lage hjemmelaget pizza til ungene i kveld, kjenner det blir litt rart å ikke kunne spise favorittmaten min selv. Men det er så verdt det!
Jeg skal kose meg med bringebærkjeks og soyanøtter jeg
Det begynner å bli litt vanskelig å få i seg nok mat pr dag, da sultfølelsen så og si er borte. Jeg må nok begrense inntaket av grønnskaer litt om jeg skal greie å få i meg 5 produkter hver dag. Går ikke ned så fort som jeg hadde håpet på innerst inne, men det er kanskje ikke så rart ettersom jeg får trent såpass lite pga sykdommen. Men så lenge det går nedover er jeg fornøyd Dessuten vet jeg jo at jeg spiser rett og at jeg dermed gjør kroppen min en kjempetjeneste. Jeg kan se for meg at jeg kommer til å fortsette med noen av produktene etter endt kurset er over, ettersom noe av det smaker såpass godt og er i tråd med hvordan jeg ønsker å spise resten av livet. Karamell - og vaniljebaren er den beste "slanke"baren jeg noensinne har smakt. Ypperlig mellommåltid når jeg er ferdig med slankingen. Samme med kjeksene, pannekakene, brownies, couscous og pasta. De to siste blir nok brukt som middager i Fase 2 også, som variasjon til "vanlig" middag

|