|
Sv: Er det for mye nå?
Jeg er veldig lei av alt mediaomtale!
Spesielt alle disse uvitende mennesker som uttaler seg, og disse uvitende uttallelser er dette som mennesker på gata tar med seg!
Jeg har vært på lavkarbo denne gangen i nesten et år, er ennå ikke hjernedød, har den beste fysikken noen gang i livet og lite andre problemer i kroppen, i hvert fall ikke noe som har med lavkarbo å gjøre. har gått mer en 30 kg ned, og er slankere enn jeg har vært siden jeg var 14....
Men er lei av å måtte forsvare meg på jobb, hos fysiotherapeuten, og alle andre plass jeg møter mennesker!
Har heldigvis en lege som er positive, men siden alt går så bra med meg, er jeg nesten aldre der!
Men jeg ser også at det er mange som gjør lavkarbo på grunn av mote.. og som gjør akkuratt dette som omdommelse i avisene sier, spise kjøtt og fett og ikke grønnsaker eller andre ting som de trenger i kroppen sin..