|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
God morgen. Enda en ubrukt dag står foran oss, og det er opp til oss selv hvordan vi fyller den. Se for dere ett hvitt lerret som skal fylles av farger som representerer det DU har gjort for DEG i dag. Nettopp.... så sett i gang; fyll dagen din med gode ting.
Bente: Det er mange muligheter i Oslo, heldigvis. OG frokost kl 07 er jo seint; det er kl 06 som teller / Når vi vet hva vi skal gjøre lørdag er det greit å se etter hotell. Jeg prøver å unngå området nede ved/rundt Karl Johan/sentralsstasjonen, dels pga området og dels pga bråk fra togene. Området fra Grand og oppover er i så måte helt oki.
Sitter her med en diger stein i magen etter å ha (i overmotet) kjøpt meg en pizza. Tåler ikke mel, har ikke gjort det på mange år, og nå må jeg slutte å tro at det går over... Resten av pizzaen skal jeg skrape av fyllet (det er jo det som gir smak) og kaste bunnen. Så mekker jeg en salat og har i smaken i stedet.
Spekulerer på å begynne med cocosa nå, utslettet er helt borte og huden klør ikke (dere skal slippe detaljene om det; det var skikkelig disgusting). Resten av kroppen er knusktørr og flasser hele tiden, er jo mer som pergament jo. Så egentlig ikke noen forskjell da jeg begynte med cocosa, men nå da jeg ikke tar det, ser jeg det godt. Udosen får vente til jeg har sjekket om cocosa er ok.
Nå skal jeg på med varme klær, finne headsettet mitt og gå meg en laaaaaang tur. Det har jeg ikke gjort på lenge; bare korte turer de siste ukene. Så skal jeg på handel, kjøleskap må fylles opp, og så er det Toilldag her i Trondheim. Dvs tullete priser - og tullete folk.
Ha en god dag alle sammen; bruk den godt. Fordi du fortjener det.
|