|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Godmorgen alle sammen. Ønsker dere en god dag!!
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Sånn tenker jeg også Bente; det går nok fly fra Trodnheim også. Hvis du og skal på hotell; kunne vi bo på ca samme? Greit å ha noen å spise frokost med....nei, søren vi gjør jo ikke det vi.... Kanskje den ene dagen? Over noen egg og litt kaffe/te?
Ja ja; jeg sitter nå her, alene. Det ble pizza til fredagsmat med en øl til. Turde ikke prøve rødvin i dag; kjente en gryende migrene komme snikende. Greit å "forebygge" med en øl
Ja, selvfølgelig kan vi bo på samme hotell og ha frokost sammen, Dollsinemor, det hørtes veldig koselig ut! Når man bor på hotell så må man jo spise frokost - det blir jo gjerne litt sen frokost også, ikke kl. 7 om morgenen (håper jeg ) - og egg og kaffe er jo alltid tilgjengelig på hoteller. Grand hotell skal ha god frokost har jeg hørt, men jeg vet ikke helt hva prisen for å bo der er. Uansett, blir det bare for en natt, så kan det jo ikke bli en formue... Men er åpen for alle andre forslag altså - bare greit det er noenlunde sentralt, synes jeg, så slipper en så mye transport rundt omkring.
Nå får jeg prøve å få den gamle kroppen min i gang her, trenger en god dose med kaffe kjenner jeg
|