Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-11, 23:19   #15
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo / Ketolyse. Hva er forskjellen? Jeg er helt ny på dette området. Anyone?

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Jeg lærer noe nytt hver dag... visste ikke at det skulle være 75% fett og 20 % protein. hm... Det er sykt mye fett da. Det spiser ikke jeg vet jeg. Byr meg lissom i mot, redd for helsa ellers, har jo hørt at det er usunt...

Husk at 1g fett = 9 kalorier, mens 1g protein eller 1g karbohydrat = 4 kalorier... så det trenger ikke å bli så mye fett i mengde før du nærmer deg.