Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-11, 20:41   #3
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Det verste jeg veit ...

Vet du, at andre ser på deg og hva de tenker når de ser deg på gaten er jo deres problem, dersom folk har så store problemer med å se flotte og frodige damer, så har de en skrue løs. Vi er like mye mennesker vi og, vi har bare litt ekstra i bagasjen, tenk hvor sterk du er da, som kan bære kroppen din og se for deg en fisefin dame på 50 kg, tror du hun hadde klart å bære like mye?

Ang klær, så synes jeg smykker og skjerf gjør mye, jeg føler meg i allefall mere vel med et par perlekjeder, øreringer, pynteskjerf ol.l.
Klær synes jeg også er vanskelig, men jeg kjører på stilen med tights og tunika, da jeg har forholdsvis smale bein i forhold til mage, også velger jeg tunika med innsnevring under bysten, for å få frem brystene og ikke magen. En får bare så godt som en kan ut av saker og ting, jeg ser ikke ut som noen supermodell heller.

Sist jeg var på zizzi for å se etter noe fint kom jeg omtrent gråtende ut igjen, for faktisk så var de fleste toppene der i xl for små. Og deres xl tilsvarer vel 54/56. Men da gikk jeg på nett på ellos og bestilte meg et par tunikaer og følte meg litt mere vel.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat