Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-11, 20:37   #4367
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God kveld damer

Dollsine: Selvfølgelig er vi ikke kontrollfreaks du og jeg.... Deilige eggeoppskrifter du postet, bare å kutte brødet så var det mye godt å prøve ut. Jeg er fremdeles glad i egg jeg. Tidligere ble den grønne dunken fylt av reklame, etter at jeg fikk nei til reklame skilt og begynte på lavkarbo fylles den av eggekartonger

Appelsinpiken: hihihi jeg kjenner til det med sko - hadde sommerjobb og noe ekstrajobb på skobutikk i ungdommen jeg og, og da gikk nesten hele lønna i sko, og ja det meste havnet på fretex.... Nå kjøper jeg bare det aller mest nødvendige, har mistet helt den sko-dilla....jaja, må innrømme at jeg har en del par dansesko da, men det er jo noe annet ikke sant...

Maria: Flinke mamman du er som sjonglerer økonomien for å få tid med barna Kos deg med dem - de vorkser opp så utrolig fort - jeg føler det ikke er lenge siden ungene var babyer, jeg, nå er de jo voksne så godt som - Og du får definitivt igjen for å investere tid i barna dine på alle måter

Nysgjerrig nok: Så godt å ha deg her igjen vennen - godt å høre at du bare har kost deg masse og at det ikke var noe galt. Tviler ikke et øyeblikk på at du var kveldens dronning hos de gullfiskfolkene - godt det var hyggelige mennesker der også som du kunne kose deg sammen med
Og så fint å høre at det ser ut til å løsne på jobben!!! Håper jeg også kommer dit snart

Etter jobb i dag dro jeg rett inn til byen og traff datteren min. Hun har snart bursdag, og da pleier vi alltid å ha oss en bydag. Hun får plukke seg ut de tingene hun har lyst på i gave, normalt går det i diverse klær som hun ikke har råd til å prioritere å kjøpe selv. Og så koser vi oss, går ut og spiser sammen og har litt "jente-dag". Kjempekoselig dag.
Nå har jeg benket meg i sofan. Begynner å bli sulten igjen allerede - når man ber dem droppe alt tilbehøret til en matrett så blir man jo ikke skikkelig mett... Men er litt lat, lurer på hva jeg skal lage meg....hmmmm noe med egg kanskje

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat