Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-11, 15:33   #184
Knut ned til 90kg
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Ski
Knut ned til 90kg er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Opprinnelig lagt inn av Viktor4u, her.

Næmen

Her var det jaggu stille sånn rett før helgen, kansje alle gruer seg litt til helgen

Jeg gleder meg jeg da, skal ut å sykle lange turer både lørdag og søndag, og det er utfordring når men ikke kan bare hive innpå all slags frukt, energibarer, energigeleer, rosiner, bananer og brødskiver.
Men noe må jeg ha, så planen er å laste opp med kokte egg og baby bell oster. Gleder meg til å se tryne på de jeg sykler sammen med

Ellers så har jeg syndet, som en god ketolikk - Jeg veier meg vær dag, og takk for det
Vekta ( Ikke apparetet ) viser en variasjon fra laveste notering til høyeste notering over 6 dager med 0,6 kg. Dette gjorde vekta ( ikke apparatet) før jeg begynte med LK, jeg har en mistanke at dette har med støle bein og gjøre, dvs morgenen etter trening veier jeg mer
Det som er greit er at "trenden" på vekta ( Ikke apparatet) er nedadgående. Videre så har jeg tenkt å flytte veiedag til tirsdag, altså etter en viledag -- LURT.

Ha en fortsatt fin fredag

Hei, babybel ost har ikke jeg tenkt på, men det er jo godt som snacks. Takk for tipset.

Ryggen min har endelig blitt litt bedre og kiropraktoren mener jeg bør komme meg på tur i skogen så jeg følger nok ditt tips til medbrakt på tur.

Ellers er ikke jeg redd for helgen, selv om fredag ettermiddag gjerne har vært preget av godteri... Frister ikke engang nå når jeg er konstant mett.

Hyggelig å merke seg at tidligere "normale" porsjoner nå er for store...

Det går med andre ord riktig vei

Ha en god helg folkens, stå imot evne fristelser og nyt høsten uten dårlig samvittighet!

__________________________________________________ __
1.oktober 2011 - 110 kg
Knut ned til 90kg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat