Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-11, 14:14   #10803
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Egwene, her.

Det var et veldig fint tips, Photobscura!
Problemet er at jeg bor hjemme, og har liksom kun mitt rom som "mitt fristed" om jeg vil slappe av etc, og kun sengen å sitte/ligge i der.
Får se om jeg sikkert får fikset noe smart der også, med å gjøre sengen mer hellig på noe vis.

Skal se om jeg får funnet ut av en fin rutine som gjør at jeg har noe å våkne til, frem til jeg får meg ny jobb!

Hva med å gå til anskaffelse av en skikkelig god ørelappstol, med en puff til beina, og en lampe til å ha over?! Om du har plass, da. Og om du ikke er så nøye på det, er det utrolig hva du kan få for nesten ingenting på loppis/bruktbutikk, eller finne i kjelleren hos foreldre/besteforeldre/naboen for den saks skyld.
Re senga hver morgen, og la den være i fred til du skal legge deg igjen, gjør senga, som du sier, til et litt hellig sted! Sørg for at å ha rent sengetøy så ofte som mulig. Jeg har sogar pynta litt rundt senga med bilder og en skikkelig fin nattlampe og sånn, så det er litt ekstra kos å legge seg. Jeg har en ettroms, så jeg har jo egentlig ikke noe soverom. Men det har jeg fiksa ved å dele rommet med en gigantisk bokhylle. Kanskje du kan få tak i noe lignende, eller skjermbrett sånn at du får separert senga litt fra der du oppholder deg til vanlig?

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥