|
Sv: Lavkarbodebatt på NRK 1 i morgen torsdag 13. oktober kl 2130
Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.
. . .men han sa også at det ville senke levealderen på lang sikt . . . 
Sludder og pølsevev, tror jeg.
Han trodde, det sa han jo til og med selv (dette var faktisk ikke noe han påstod at ALL FORSKNING viste). Og så rett etterpå prøver han å arrestere andre fordi de kommer med noe han mener er bare påstander... Snakk om å kaste stein i glasshus...
Det var mange patetiske utsagn fra brødhuene (høykarbofolk) i dag. Som at fett bare gir nok energi til en times trening eller at det at Odd og Strømsgodset kan spise LCHF og gjøre det bra sier mer om norsk fotball enn om lavkarbo. Haha, ja og at ett eller annet lag jeg ikke fikk med meg slo ett av lavkarbo-lagene. Som om man ikke kan tape bare fordi laget spiser lavkarbo?
Opprinnelig lagt inn av Elinf, her.
Er for øvrig mange i NRKs nyhetsredaksjon som går på lavkarbo, forteller venninner som jobber der :-)
For synes også at programlederen var vennlig innstilt..
Hehe, det var lett å høre hvilken side programlederen holdt mest med. Kanskje litt for lett med tanke på at de sannsynligvis var ute etter en litt jevnere debatt? Men for oss i lavkarboleiren så var denne debatten en seier. Lavkarbo-siden vant definitivt! Hexeberg, Fedon og Hallstensen gjorde gode profiler! Jeg ble særlig imponert over Fedon som fikk summert opp lavkarbo mye bedre enn jeg trodde at han ville kunne.