Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-11, 21:54   #33
Marina
Seniormedlem

Marina sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flaut å si man lever etter lavkarbo?

Før jeg skriver noe, må jeg bare innrømme at jeg ikke har hatt tid til å lese hele tråden, så om dette virker malplasssert er det altså derfor (skal lese den etterpå)

Jeg har vært åpen om kostholdet mitt fordi jeg gjerne går ut og spiser med venninner og syntes det er greit at de vet hvorfor jeg plutselig har blitt litt pirkete. Jeg har også en blogg der jeg gjerne legger ut litt oppskrifter (som jeg merker med "LCHF"). Jeg synes absolutt ikke at det er flaut! Men jeg har flere venninner som sender meg linker til forskning, avisartikler, kronikker mm som sier at lavkarbo er farlig/usunt/ekstremt. Det har jeg liten forståelse for, og gjør at jeg sender svar tilbake med hvorfor jeg er uenig med det de har sendt. Flere mener da at jeg "preker", men jeg mener at man må kunne forsvare seg når man blir "angrepet".

Bortsett fra slike "velmenende" linker er det sjeldent jeg får negative kommentarer. Hele familien støtter og skryter. Når jeg sier nei takk til kaker og brus hos besteforeldrene mine sier de at jeg er flink, og at de heier på meg Det er sånne småting som gjør meg glad.

Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat