Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-11, 16:59   #21
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Flaut å si man lever etter lavkarbo?

"All PR er god PR" er det noen som sier. Husker Fedon Lindberg ble tynet skikkelig for 10 år siden, og svært få var enig i det han sa. Ikke spise brød, liksom! Alle var lei av å høre om Fedon Lindberg. Diskusjoner på TV, brødelskere som forkynnet om brødets viktighet, Fedon som satt alene i studio med alle motstandere. Kan ikke ha vært lett.

De siste ukene har 2 stykker i min familie konvertet til LCHF, og min familie har vært beinharde motstandere av LCHF. Nå som det står skrevet om lavkarbo i avisen hver eneste dag, har de snudd. Broren min på 130 + kilo har gått ned 6,5 kilo på en uke. Takket være fete forsider i tabloiden. Yay!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat