Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-11, 15:13   #58
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Gutt på 8 som trenger omlegging av kosten ...

Opprinnelig lagt inn av misslinda, her.

tenkte jeg kan tipse her og ang. panering.. unger kan spise mye, bare det er panert.. Jeg bruker pofiber til å panere.. Pisk ett egg, dypp fisk/kjøtt/kylling i egg og rull det i pofiber og stek på middels varme Lite karbo og veldig likt "vanlig" panering

Syns dere er kjempeflink.. Lykke til med utredning av Asberger. Min er til utredning for epilepsi(fjernhetsanfall) og venter på å komme til utredning for autisme.. Vet hvordan det er.. spennende tider i møte..

Dersom du tenkte på gutten min, så går det dessverre ikke her... Han spiser nemlig ikke hva som helst bare det er panert. Men det funker på vanlige unger.. Funker ikke helt på Prinsessa mi, men det er fordi hun foretrekker fisk, fugl og kjøtt rent.. Hun plukker av paneringen av vanlige fiskepinner hun.. Men hun liker godt mine med glutenmel og kli på

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat