|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.
Tja, dette er ikke en time DU har bedt om? Hvorfor har du fått time? Jeg pleier og prøve så godt jeg kan og komme meg til timene jeg får (når jeg har bedt om time selv da), siden de er så opptatte bestandig og det kan være lang ventetid.
Mitt legesenter innførte "time-på-dagen" slik at om jeg nå blir syk, kan jeg sende en sms om kvelden og få time dagen etterpå - uten unntak 
Samme her. Men jeg må innrømme at det har skapt trøbbel mange ganger grunnet jeg aldri vet på dagen når ungene får time hos legen. Jeg pleier som regel å få svar om time før klokken halv ni om morgenen, men av og til får jeg ikke det og når jeg da får timen er fristen ganske kort og jeg må enten rase fra jobb i full fart for å hente poden eller så må jeg bare ringe og avbestille fordi at timen ikke passet av en eller annen grunn. Det er liksom bedre å kunne ringe og prate med noen og lete seg frem til en time som kan passe for alle parter. 
Men det er bare når det gjelder ungene at det er trøbbel, jeg er megaglad for at jeg kan få time på denne måten!