Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-11, 15:45   #160
maysa
Seniormedlem

maysa sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: buskerud
maysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snill

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Opprinnelig lagt inn av Himaele, her.

Heisann. Jeg prøvde cocosa først i går. har hatt vondt før det.. så tror ikke det kan være det.
Har slitt med hard mage etter jeg begynte på lavkarbo. ikke mye som har kommet i do. (sorry detaljer ) Derfor jeg fikk mistanke om at jeg får i meg for lite fett.. er slanke opperert, og vet av erfaring at får jeg i meg nok fett så har jeg ingen problemer med å gå på do. snarer tvert i mot.
Tok meg ei pille som skal hjelpe mot hard mage i går, så jeg har da fått gått litt på do. men har fremdeles mye vondt. er som vondten er i tarmene.. ømt når jeg klemmer litt på magen.. stikker og gjør vondt det meste av tiden.. haff.. håper det går over snart...

Hei om det fortsetter vil jeg ringt legen siden du er slanke opperert så kan det jo skje mage tarm problematikk senere...lykke til og håper det går over ...

maysas journal
vekt 29/9- 121,8 vekt 6/10-120,3
maysa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: være litt forsiktig med karbene Svar med sitat